@ tha skönhetssalong

Mitt hår sitter o njuter, o jag med :D Erica har plattången i högsta hugg o gör mig snyggare än någonsin (H) Om jag nu kunde bli snygg men aa skit samma ;)

Har ridit Bäbis idag o de blir verkligen framsteg! Idag kicka hon ingenting, inte ens nör jag fatta galopp så jkt duktig var hon, lugn o sansad i princip hela tiden. Tog några skutt över ett litet kryss o de gick prima ballerina, haha de är ju inga höjder vi snackar om, än me om några år :)

Idag gick jag upp vid 10 :O Duktig är jag fast nu ko jag på att de skrev jag ju mitt förra inlägg haha synn men aa mina hjärnceller är inte på sitt bästa humör varje dag ;) De är jobbigt o va på topp.

Näe nu ska jag luta mig tillbaka o njuta av Ericas pyssel med mitt hår (H) O ni får ha de bra på annat håll ;)

Kommentarer
Noahkaja säger:

Excellent site!

2010-12-20 | 10:25:01
Bloggadress: http://noahkaja.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback