Silver hair.. typ

Jag fick ju silverschampo av Ericas snälla mamma, tack igen Carin :D<3 O idag använde jag det för sörsta gången, blonderade ju mig för några veckor sen o då såg de inte alls gult ut men har blivit en gulare ton nu när det gått ett tag. Carin är frisör (eller har precis slutat men whatever) så hon tipsade om silverschampo o samtidigt fick jag ett av henne som hon hade kvar, sjukt snällt!

Hur som helst, håret har inte torkat än o jag orkar faktiskt inte föna det idag så vet inte hur det ser ut än men lila är det inte! Om man använder det för ofta så blir håret lila, min kära vän Hanna G har råkat ut flr det en gång, eller två? Njae men en gång iaf o det tänker inte jag göra :D Jag använder schampot Matrix so silver.


Matrix - So silver

Får hoppas att det blir bra, nu ska jag ev. hoppas på att det där tredje gången gillt gäller för mig i Disney monopol. Plus att skolan börjar imorgon.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback