Jag lever, nästan iaf

Tjaa, o på frågan om jag har dött så är svaret nej, bara nästan, typ. Igår (onsdag) va jag i skolan men vandrade runt som ett levande lik, när jag kom hem upptäckte jag att jag hade lite smått feber, 37,5 o vissa skulle inte kalla de för feber men eftersom jag har en normal temp på 36,5 så va jag inte superpigg.

Hur som helst så gjorde jag inget resten av dagen, joo kollade på Barnhemmet, ganska bra film må jag säga. Under tiden jag kollade på den satt jag o frös som en galning trots munktröja, halsduk o två filtar, feber yey! Termometern visade 39,7 vilket är samma för mig som när en vanlig männsika har 40,2 grader (y)
Min räddning var en väldigt rolig nyhet jag fick av min fader innan jag skulle lägga mig i sängen o däcka (runt kl åtta på kvällen, då är jag sjuk) men den tar jag efter helgen ;)

Som vissa redan har räknat ut så blev de ingen skola fö mig idag utan jag kollade på film o försökte bli frisk. Till min lättnad mådde jag ganska bra när jag vaknade o hade inte halls mkt feber, men nu när jag la mig hade jag 38,5 -.- Och som pricken över i:et har jag fått en rejäl ögoninflammation! Fy fan vad jag älskar mig själv!

Och det blir nog ingen ålle för mig imorgon heller, jag o michelle som skulle va så fina :( Fan va sur jag är nu! Ingen skola lär de bli imorn heller -.- Stoooor suck!

Hoppas ni har det bättre än jag! :)

Kommentarer
f säger:

krya!<3

2010-01-22 | 16:07:42
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback