Hej jag är blond, på riktigt

Asså jag borde ju typ skämmas, minst! Jag tackade Mikaela på facebook direkt när min nya design var klar o först idag så kommer jag på att men herregud jag har ju inte skrivit nånting om det i bloggen! Bara så alla vet så är det inte jag som gjort den asgryma headern eller designat resten av bloggen utan det är Mikaela som gjort det jobbet, om ni klickar på hennes namn kommer ni till hennes snygga blogg såklart ;)

Jag tycker att det blev ascoolt, verkligen! Tack igen :)

Om någon undrar vad jag menar med rubriken så är detnog så ändå att blondiner (iaf inte jag) har inte alla hjärnceller som behövs för att vara lika smart som andra, jag vet en viss liten "lillebror" vid namn Adam och en viss Erica blir väldigt göada när dom läser det här, haha. Men det bjuder jag på, för vi blondiner har iaf roligare! :D

Kommentarer
mikaela säger:

det är lugnt, haha, roligt tidsfördriv liksom :$ roligt att du tycker om den! ;)

2010-01-10 | 21:35:34
Bloggadress: http://heymikaela.blogg.se/
mikaela säger:

vad ROLIG min kommentar låter.. cp haha!

2010-01-10 | 21:37:06
Bloggadress: http://heymikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback