Dumma klockor

Jo en sak till, idag träffade jag Erica, även kallad dumskalle av mig, för hon va faktiskt inte jättesnäll idag, bara skrattade åt mig :( I Johans ridhus har stora porten, som skärmar av omvärlden från världen inne i ridhuset, förlorat sitt handtag så den går inte o stänga o idag så snöa de lite smått o de snöa in. Men jag va så trött efter att ridit Baluta så jag tänkte inte riktigt utan kläcker "Kolla, de snöar inne". O till råga på allt va de Erica av alla (Johan, Julia o Erica) som va i ridhuset o börjar skratta som en hämndlysten gam åt mig, plus börjar göra narr av min hårfärg o kallar mig för blondie?! Höjden av rasism tycker jag.

Då skulle jag ge igen lite o ge henne ett långfinger hon aldrig sett förut. Jag hade på mig tjocka vintervantar men fingrarna va ändå delade lixx, aa ni fattar nog, de va inga tumvantar. Men jag har typ varannan dag tumvanatr o varannan dag såna jag hade idag så jag höjer handen men min hjärna sviker mig lite o tar några sekunder extra för o fundera om jag hade tumvantar eller fingervantar. Självklart märker hon de åxå o börjar med ett nytt asgamskratt.. O hon ska va min bästa kompis herregud.

Såhär ser hon ut, oskyldig i klockform.



Fast det här önskar jag henne just nu



typ iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback