Disney maraton

Tjooobree alla glada :D

Idag släpade jag mig upp 12, fick ställa klockan men vem bryr sig? Inte jag iaf.. Haha skojja ;)
Idag red jag Baluta igen :) Hon va superduktig o väldigt lugn för o ha haft lite vila i 2-3 veckor! Höll på o flyyyga av en gång men lyckades hålla mig kvar.

Nu hoppade katten upp i soffan o vi ska fortsätta se på Tarzan/Herkules/Lejonkungen eller vilken underbar disney film de nu blir. Plus att jag ska käka upp min Ben & Jerry glas, chocolate fudge brownie mums!

Ni får mysa till de på egen hand, kyss!


Skrik o Panik i Herkules haha, kul på riktigt! :D


Timon o Pumba, kungar!


Tuffs är så sööt (a)

Jag älskar som sagt Disney klassiker :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback