Dagens goda gärning går till...

Hej här är vi frånvarande (y) Men aa ursäkten är att jag har faktiskt hornhinneinflammation.. Idag va jag utanför huset för första gången på en o en halv vecka (!) Plus att Bella kom hem till ridskolan idag :) O nej Tom är inte såld än utan hans tår kvar is in gamla box och Bella får stå i Luckys box fram till att Andréa hittar en ny storhäst. När hon gör de o om Tom förtfarande inte är såld får han flytta till Weronica Fallander o stå hos henne. Så allt löser sig priima. Tom kommer ta Luckys plats i hagen hos Acke buus, dom har ju gått ihop förut så nu blir de några fler trasiga täcken, typ.

Jess o Bella kommer gå i våran hagen, dock får Bellan va själv i hagen imorn eftersom Jessi ska tävla i Tidaholm. Riktigt skänt att ha henne hemma nu!
O sjukt cool är hon åxå, reagera knappt alls o hon är bara 3 ½ år? Hon fick även gå några varv i nya ridhuset o hon tyckte nog att Moas häst Quicken va mer intressant än de nybyggda ridhuset. Hon har redan smakat, ja ni hörde rätt smakat på underlaget (som består av grus) haha o såg ganska nöjd ut, knäpp häst <3

O sen har Sofie Millqvist stått för dagens goda gärning genom att rädda min plånbok från undergång och låna ut sitt f-kort till mig :D Hon tvingade inte mig att skriva detta ;)

Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback