Snöhästen

Börjar med 6 timmars sömn innan man ska ut till stallet vid 10 o släppa ihop Bella o Jessica i hagen. Plus att de är första gången på en månad som Bella får gå i stor hage, det var uppskattande från hennes sida kan jag säga! Men allt gick bra, blev inget slagsmål alls haha.

För de första får man pulsa i knähög snö ner till hagen o när vi är precis utanför kunde Bella inte hålla sig länge utan lägger sig ner i typ 1 m hög snö o ska rulla sig, söt hästen! Men hon kom inte runt utan lyckades bara snöa ner sitt huvud o ben, plus att hon fick hoppa upp haha! :D Sen skulle jag o Sanna Thiel gå genom hagen o hämta grangrenar dom kan äta på, o de är ett under att vi inte drunkna. Jag skojjar inte när ja säger att hela benen åkte ner i snön!

´När jag kom upp från hagen igen så fick man en fin syn, film kommer sen! Känsliga tittare varnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback