Men åk hem då din jävel

Asså jag har kommit på att en mini pc som jag kan ta med  mig överallt skulle sitta rätt bra! Men den dagen Melinda har tillräckligt med pengar att köpa en sån är samma dag s0om jag får nobelpriset i samhällskunskap.

Och på tal om samhäll, världens prov om EU på fredag, gillas inte. Fattar inte samhällsprogrammet, det kommer veckor (som denna) där det är huuur mycket som helst att göra, o sen är det ingenting på typ en månad? Denna veckan är det matteprov (va i måndags), samhällsprov på fredag, inlämning historia plus att jag har en italienska inlämning som ska in på måndag nästa vecka men dom som känner mig rätt bra vet att jag pluggar inte så mkt som jag borde på helgerna.. ;)

Skolan idag, hmm vad hände? Joo på morgonen va de typ grejjs som kanongänget hade fixxat, först nån som predika om rökning, att jag inte somna? Seen kom Shan "the man" Atci! Fy faan va jag skratta, filmade honom en kort stund som kommer upp här snart. Härlig morgon :) Allt höll på från halv nio till kvart över tio typ, låång rast sen tills svenska börja vid 12, därefter samhäll o matte innan de va slut tre.. usch seg eftermiddag "/

Nu ska jag lägga in filmen på Shan! Håll koll ;)

Här får ni ett smakprov, Shan på Stockholm live.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback