Låt mig summera

För exakt två veckor sen blev jag sjuk, fick 40 graders feber och sen även ögoninflammation på vänster öga. När feber gick ner och även ögat såg bättre ut fick jag istället ögoninflammation på höger öga.. När allt var borta fortsatte ögonen att göra ont och blev bara rödare o rödare. Efter ett besök hos en läkare i stan och ett på KSS ögonavdelning så var det konstaterat att de va hornhinneinflammation som stog näst på listan, suuck.

I helgen var jag helt frisk, för att istället slå ut en flis i tanden, iof i tisdags men ändå. Den gör bara ondare o ondare och idag var jag hos tandläkaren, som klämde o tryckte så mkt att den gör skitont nu :(

Alltså över 40 graders feber, ögoninflammation först vänster och därefter höger öga, sen hornhinneinflammation en en trasig tand, totalt tre läkarbesök på två veckor.

Beröm mig. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback