Låt det bli som jag önskar

Veterinären va hos Bella idag, hon skulle vaccineras plus att hon kollade på hennes ben åxå. Så nu går hon på medicin o ska vila i 10 dagar. Om svullnaden gått ner helt då kan jag börja sätta igång henne, fy fan vilken bra start på allt.. Aja huvudsaken nu är att min sötnos blir bra igen, snälla låt de inte va något långvarigt vad det än är. Det är det sista jag kommer klara av just nu.

Red Tom i ridhuset idag, han va piiigg men duktig :) När de blev jobbigt så va de mest fina konster på bakbenen än på alla fyra men bushästen är förlåten <3

Skulle kommit några o kollat på honom idag, från Gränna men dom vågade inte åka för tydligen skulle de bli snöoväder.. Så antingen kommer dom imorgon istället (hoppas inte för jag måste plugga) eller på fredag ;) Sen kommer Elsa Helle från Skara o rider honom på lördag igen, får se hur det blir med honom nu.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback