I feel thin

Jag är inte död, jag är arg. Bland annat. Jag är sjuk igen. IGEN! De här är ju fan helt otroligt! Ska jag aldrig bli bra? Va hos doktorn i torsdags, har akut bronkit, d.v.s hostar som fan och har feebeeeer -.- Går nu på antibiotika och hostmediciner bläää. Så jävla trött på skiten så de är inte sant, de är tack vare denna förbannade kylan.

Idag va de veterinär besiktning för Tom o han gick igen. Vi skrev papper o sånt efteråt så på torsdag åker han till Elsa. Tack gode gud för att han får komma dit för där kommer han att få det bra plus att dom passar som handen i handsken ihop. <3 Men trots de så kommer ett stort jävla sår slitas upp inom mig, som han sytt ihop. Redan första gången jag såg honom skapade han sin egna plats i mitt hjärta som ingen någonsin kommer att kunna fylla. Jag kommer att ha ett hjärta där det helt enkelt saknas en pusselbit, hela tiden.
De vore kul om du brydde dig iaf.

Samtidigt så är jag så grymt tacksam att Elsa valde honom, för att dom kommer höra ihop precis som vi gjort o han kommer visa för dig också hur underbar en ponny kan vara <3

Sen.. Kollade veterinären på Bellas ben åxå. O de är fortfarande inte helt bra så nu ska vi in o ultraljuda. Nu säger jag de trots att man inte "ska" säga de men de skiter jag i, för om de är nått vet jag inte om jag klarar det. Jag behöver inte en skadad häst o mer bekymmer, jag har redan tillräckligt med mig själv. Därför valde jag henne, för att kunna se framåt hela tiden o stärka mig själv.
O på frågan hur jag mår kan jag inte utan att ljuga säga att jag mår bra. De syns inte men de känns mer nu än någonsin.


Kommentarer
Ronja säger:

Finns alltid här för dig<33

2010-02-13 | 10:19:37
michelle säger:

<3 bara att messa <3

2010-02-13 | 11:55:12
Lisa säger:

hej! vet precis hur det känns när hästerierna jämt ska jävlas och det bara kommer nya problem hela tiden :P och om du nu skulle vilja prata om det, så säg bara till. hoppas det känns bättre för dig snart, kram<3

2010-02-13 | 12:33:32
isabell säger:

krya på dig melinda :) sjukes ja me :s' ://

2010-02-14 | 12:00:52
Bloggadress: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback