Då, nu och föralltid - and proud of it

En grej som är ganska sjuk är att förut, innan Twilight o Lisbeth Salander var jag ett riktigt Pirates of the Caribbean freak, o då menar jag verkligen freak kunde filmerna helt utantill o kunde rabbla repliker exakt likadant som dom sas o allt. Grejjen är att det kommer jag nog alltid att vara för nu när jag sitter här med mina samhällsböcker satte jag på Pirates musik o jag kommer frotfarande ihåg exakt vilka scener låtarna hör till o vilka "etapper" som är med (dom har ju aldrig med precis hela låten utan bitar, ibland långa, ibland korta, ni fattar) trots att de va flera månader sen jag såg dom filmerna? :O Flera månader menar jag lixx typ slutet på sommaren förra året?

O grejjen är att om jag skulle sätta på filmerna nu, skulle jag nog kunna rabbla replikerna rätt ändå. Men att lära sig filmerna utantill räckte inte för mig, utan jag kunde extramaterialet utantill åxå! Man får kalla det psykligt om man vill men dom filmerna är verkligen sjukt bra, de tycker jag fortfarande.
Blev riktigt sugen o se dom nu men måste fortsätta plugga -.-

Visste ni att jag har en speciell mapp på datorn för bara Pirates of the Caribbean bilder?
O bara för det slänger jag upp några av dom :D


Captain Jack Sparrow, från första filmen påväg från Port Royal till Tortuga


Jack som kannibalhövding, andra filmen


Elizabeth Swann i tredje filmen precis i början på krigsscenen.


Och jag kommer aldrig att kunna sluta dreggla över honom <3


Eller drunkna i hans fina ögon <3


Geoffrey Rush - Hector Barbossa
Johnny Depp - Captain Jack Sparrow
Orlando Bloom - Will Turner
Jerry Bruckheimer, Producent
Keira Knightley - Elizabeth Swann
Jack Davenport - James Norrington


I've got a of jar of earth, I've got a jar of earth, and guess what's inside it! :D
Haha jag kan fortfarande xD

Hepp nu har ni nog fått så ni tiger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback