You promised me Broadway was waiting for me

Tjatja, shit vad jag är trött hela tiden. Blää asså. Håller på o bli sjuk? Aa om de inte hade varit grejer o göra varje dag i skolan ahde jag lätt stannat hemma men äsch släpa sig till skolan, göra det man ska så är dte överstökat sen. Jag vill ha jullov nuuu. En vecka kvar bara. Men jag känner verkligen hur huvudet och kroppen bara blir tyngre och slöare.. Usch jag vill orka mer än vad jag gör!

Efter skolan så ligger jag framför tv och halvsover fram till att de är dags o gå o sova, hatar det jag vill vaar 100% frisk som man alltid är på sommaren!

Skitsamma får se allt bra som händer istället! Ååhh nu kom låten Fairytale of New York på, den är bra. Nej dne är inte bara bra, den är jäkligt bra!

Skolan idag rullade på, matteprov bl.a. och hoppas hjärnan gjorde sitt jobb trots att den va riktigt trött.

Imorgon och fredag är två riktigt bra dagar. Och sommaren 2011 ska vi inte tala om. Asså shiiet.
Godnatt

Your time will come. Just like mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback