We kissed on a corner

Inte min dag idag asså.. Började med att jag hade så ont i ögat och lite geggigt. Sen insåg jag att jag försov mig och höll på o missa bussen. Sen kommer jag till skolan, då har jag glömt nycklarna, fick hyra in mig i Evelinas skåp. Och dte var inte längesen jag fick göra de senast. Suck. Jag och Delphine höll på med skyltfönstret och där tejpade vi fast glittret på fel sida men vi lyckades få det rätt. Sen kommer Viktor och kastar in ett papper så flaskorna håller på o överge sina positioner i dominoeffekten, bara en svek mig.
Har skrivit en krönika på mediekunskapen och nu ska klockan ticka på så är det dags för matteprov. Ber till gudarna att det går bra. Asså shiiiiet.
Evelina är hungrig, ciao. Ellinor med. Fast de va hon inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback