On a cold Christmas Eve

Jaha då var det julafton. Och jag fyller 17 och ett halvt idag. Grattis till lilla mig.
Och om 6 månader FYLLER JAG 18! Helt sinnes vad jag längtar! Något värt o fira :) Jag skiter väl i julafton, eller nej de gör jag ju inte för jag har ju köpt julklappar o grejer men aa ni fattar. Jag har annat o fokusera på liksom :)

Har inte suttit vad datan nånting idag för hela dagen har jag varit sjuk :( Speciellt imorse, eller klockan va 2 i två men.. Hur som helst, Michelle ringer och jag svara med mitt namn (trött röst) Michelle säger: "sover du nu igen?" haha xD Sen när jag skulle försöka klämma fram "jag är sjuk" gick de inte så bra. Michelle: är du sjuk, ÄR DU SJUK? asså riktigt sjuk? :O Jag ba jaaa, sen konstatera vi att jag inte skulle göra något alls idag och att Michelle och Felicia fick umgås utan mig. Det kommer fler dar :)

Nu ska jag gå o sova, god jul på er alla! Får se om vi hörs imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback