Och i drömmen håller du i min hand

♥Idag är det ingen vanlig dag. Nej idag fyller någon år. Någon alldeles speciell person. Hon heter Michelle Kallin och om ett år fyller hon 18 och idag fyller hon 17 :) Ganska logiskt.

Michelle frågar mig någonting väldigt ofta, fast hon har inte kommit på än att hon inte behöver fråga det längre. Hon frågar om jag har popcorn hemma. Och vad hon glömmer är att popcorn är väldigt gott. Men hon frågar väl för säkerhetsskull. Det kan ju vara bra ibland. För jag känner ingen annan som har tappat hjärnan nånstans lika mycket som jag. Vilket betyder att hon är helt galen. Åså har hon Hogwarts-slottet i lego på en hylla i sitt rum. Och en sjuukt cool garderob utan handtag. Sen tycker hon om England. Nej föresten hon tycker inte bara om England, hon fullkomligt älskar England. Lika mycket som jag älskar Pirates of the Caribbean. Då är det inte dåligt.

Om någon nångång funderar över något som rör Harry Potter, fråga Michelle. Hon vet allt! Verkligen allt. Och det är också en jättebra sak med henne, hon förstår hur dte är att vara nörd med någonting. Som hon en gång sa: "Det är jättebra för jag är nörd av Harry Potter och du är nörd av Twilight. Så om jag undrar något om Twilight kan jag fråga dig och om du undrar något över Harry Potter kan du fråga mig." Hon är för smart den bruden asså ;) Men det hon gjorde under heeela den tiden mellan att Harry Potter och halvblodsprinsen (6:e filmen) fram till att jag läst ut Harry Potter och dödsrelikerna var rätt otroligt. Bra jobbat säger jag bara. Men om jag berättar så kommer jag spoila och då kommer folk slå ihjäl mig ;)

Varför jag tycker om Michelle är för att hon finns alltid där. Det är bara att sträcka ut handen så tar hon den. Hon är bara så jävla bra. Och sen helt jävla crazy. I ett frösök att lyssna på någon annan Kent-låt än Sjukhus och M så säger hon "kan du spela den här" och börjar ändå nynna på Sjukhus. Hon gillar inte att ge dricks till kypare som tar betalt för vatten. Framför allt är hon ärlig och det står högst upp på min lista, för det är ingen självklarhet för alla.

Så ha en sjuinihelvetes bra dag och sommaren 2011 kommer bli sjukt bra.
Du är värd allt bra och lite till, ti amo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback