My best girl

Blää igår vaknade jag med ett illamående som aa det var absolut inte populärt. Trodde att jag blivit smittad av min far som hade maginfluensa i förrgår.. Stannade hemma från skolan och gjorde ingenting på hela dagen, bara vilade men ingen maginfluensa, fan vad skönt tänkte jag!

Vid halv sju skulle min syster o pierca naveln och eftersom jag mådde hyffsat ville jag följa med. Fast det var inte så himla smart för mot kvällen skallra mina tänder som skelett. Och då hade jag fått feber istället. Då blev jag jävligt sur så klockan nio låg jag i min säng och kolla på film. Eight Below hette den och det är en sorgligaste filmen jag någonsin sett! Seriöst man lipa var femte minut och säkert fem gånger var jag tvungen och ta handen för munnen för jag grät så mycket. Helt sinnes!


Hoppas som fan att jag fortsätter må bra nu resten av kvällen, då blir det skolan imorn! :):)
16 december smäller det, puss

Kommentarer
Evelina säger:

mmh, om du inte kommer i morn....

när vi ska kolla på estet och grejeeer:oo

vad händer den 16e? ;o

2010-12-01 | 19:06:09
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback