Maj 2010

Det bestämdes att Bella skulle åka till Ann-Sofie Ahlsten för tillridning eftersom jag var livrädd för att rida henne. Speciellt efter dom två gpngerna jag rykt av henne. Och inte minst den sista gången då jag flög som en kanonkula ur sadeln. Hon skulle stanna hos Ann-Sofie i en månad och hon skulle även hjälpa oss att sälja henne. Jag hade jättedåligt självöfrtroende och visste inte om jag ville ha någon ny häst, så jävla rädd hade jag blivit.

Jag fick klartecken för att åka till Holland i tre veckor och jobba för en elitryttare där!

White Satisfaction i Falköping som anordnades av min klass (eller föredetta). Jag gick dit med Egzi och Julia :)

Jag började rida privatlektioner för Frida på ridskolan för o komma igång med ridningen ordentligt igen.

Jag var med Michelle och vi promenerade till hennes kusin David där det blev vattenkrig för fulla muggar och sen duschade allihop samtidigt för o bli varma, vi behöll faktiskt kläderna på, dom var redan dyngsura. HAHA herregud det var kul!

Maj slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback