Juli 2010

Hela sommaren bestod av att leta ny häst.
Första eller andra veckan i juli drog min familj tillsammans med ca 30 pers till Falsterbo Horse Show. Alltid lika kul varje år!

Nån gång i Juli trodde jag att jag hittat lösningen i hästväg. Jag hittade Little Count of TJ, en 6 årig valack. Allt verkade så bra och jag älskar honom. Men han var fortfarande bebis och så fort han inte hade alla fyra hovar på marken blev jag livrädd. Jag blev så rädd att jag i början hoppade av och grät som en stucken gris för att jag blev så rädd.

Men jag kämpade på, trodde att det skulle gå över.

Hela juli jobbade jag även på Ekehagens Forntidsby. helt ok men usel lön, aldrig mer kommunjobb säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback