Januari 2010

Sitter och kollar igenom 2010 arkivet i min blogg och tänkte dra en sammanfattning av varje månad av vad som hänt under året som gått.

Och vi börjar med Januari, jag började bli fast av Disney och Disney monopol var jag tydligen inte kung på.
Men det största var väl att försäljningen av min ögonsten Tom var igång. Och jag höll på att rida Bella, ni vet unghästen? Men hon stog fortfarande hos Johan i Floby.

En snööig Tom i Januari :)

Bella bus i sin box nån gång i april måste det vara..

Jag provade på det där med att blondera håret istället fö slinga mig, nått jag INTE kommer prova igen.
Jag var ju för fan gulhårig, tack Carin för flaskan med silverschampo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback