I've been here before

Idag sov jag länge. Tänker inte säga hur länge ;)

Kom hem från Michelle för en stund sen. Vi bytte julklappar och jag fick en jäättefin burk med kolor, michelles favritte och ett brev i :) Och sen fick jag en skiva med fem låtar hon sjunger och en rosa diskborste med snyggaste mönstret i världen! Tacktacktack du är bäst <3 Ska försöka ordna en bild nån gång :)

Hon visade mig alla saker hon fått i julklapp innan de va dags för mat och familjen Kallin hade dukat i finrummet med champange och grejer. Jag, Michelle, Cissi, Marita och Linnea (Charles flickvän) tog skydd för Charles och Peder som skulle öppna champangen och sen utbringade pappa Peder en skål för mig och Michelle för att vi ska det stora steget och flytta ihop! Så om en vecka håller vi på o flytta in i vår trea i Skara! Helt sinnessjukt egentligen..  Men det kommer bli den fiiinaste lägenheten som finns ♥
I can see a better time when all our dreams come true

Så vi höll på o börja packa ner Michelles alla kökssaker hon fått i julklappar i flyttkartonger, jag menar säga "Michelle var är den där flyttlådan med bestick" är en konstigare känslan än man kan tro. Och deras hängmatta i badrummet är mysig.

Jaja nu sk ajag sova och ladda upp inför en heldag på IKEA imorgon med Michelle, hennes mamma Marita och min mamma :) IIIIIIIHHHHHH fatta att jag är så glad nu för tiden eller? :D

Kommentarer
Evelina säger:

asså gah...

och bilden på er är sööt! :D

2010-12-27 | 00:15:23
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
Amanda säger:

asså fan vad kul för er eller! Jag är liiiiite avis :O :D

2010-12-27 | 00:36:01
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback