It's getting back

Tjenare tjenare!

Min dag har varit väldigt tröttsam. Asså inte i sig men det är jag som varit trött hela tiden :( Jag var i ksolan klockan 8 för jag skulle fixxa en grej innan jag började, tackar mig själv för att jag trottsade tröttheten kl 6 imorse och släpade mig till skolan iallafall. Jag började ju egentligen halv tolv.. Aja jag slapp göra det arbetet nu så jag är stolt över mig själv.

Hur som helst klockan blev halv tolv och min klass skulle ha samhällskunskap, grupparbete men utan lärare. En viss Viktor gjorde mig irriterad med sitt jävla tjat, sen gjorde han mig lite mer irriterad och lite till så det slutade med att jag bankade klacken på min sko på hans tå. Tydligen ganska hårt. Jag sa skyll dig själv. Ändå gav han sig inte. Då skruvade jag upp volymen ett snäpp och dök ännu längre in i Kent bubblan. SOm att utvidga skyddsförtrollningar i princip. Och endast Harry Potter nördar fattar vad jag snackar om. Shit jag är verkligen bra på o nörda grejer :S

Efter samhällen åkte Amanda hem för hon hade så ont i ryggen :/:/ Kryyyaa!
Jag och Evelina knallade vidare mot svenskan. Där fick vi sitta i ett grupprum och jobba med musik. Dock väldigt gammal musik från min mobil. Och när Pirates musik började spelas visste jag exakt var i filmen dom var. Och jag har inte sett dom filmerna på.. 6 månader? MINST! Told ya, rätt scary..
Men den här scenen ryser jag i hela kroppen varje gång jag ser den. Mäktig? Ja!
The other ships will still be locking to us, to the Black Pearl to lead. And what will they see?
Frightened bilgerats aboard a derelict ship? No, no they will se free men, and freedom.
And what the enemy will see is the flash of our cannons. They will hear the ringing of our swords and they will know what we can do.
By the sweat of our brow, and the strength of our backs and the courage in our hearts.
Gentlemen, hoist the colours.


Åkte bussen hem, först smällde Evelina näsan i sätet framför samtidigt som hon pratade om att hon är bra på o misshandla folk. jag skrattade så jag dog xD Sen hoppade Michelle in på sätet bredvid mig när Evelina hoppade av. Vi skrattade. Och det var bara bra. Och jag är så himla glad!

När jag klev av bussen kom mamma och syrran o hämta mig, vi kte runt hela stan för att leta efter en julgran (på köpet fick vi en seg gubbe som körde i 20, 20 km i timmen som åxå letade efter gran, och åkte samma väg som vi). Men hittade vi någon gran? Näe. Senare åkte jag och mamma upp på stan och shoppade lite julklappar innan vi åkte hem. Har tillbringat de närmmaste timmarna med att få psykbryt på den där makapären som strimlar snöret i smalare bitar. Men jag gav mig inte. Och man kan säga att jag vann även om jag fick dela segern några gånger..

Nu ska jag gå o duscha och ta hand om min Jack på skuldran (jag trodde att den skulle åka bort imorse, fick panik!) och sen värma glögg :) Och sätta på Sunes jul igen som Peter stängde av så fort den startade. Han förstår inte grejen med Rudolf Andersson.

Ska nog banne mig se på Tarzan sen, Tuffs ♥

Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback