I kept them with me babe

Tja, skolan rulla på. Idrott, engelska och VG på provet gött. Sen samhäll. Sen pizza och Mops julproduktion, Michelle och Samuel gjorde mig stolt, sjukt coola var ni asså! Efter det fick vi åka hem, mormor & morfar har precis varit här och jag ska snart åka till dom för o fixxa med julklappar, vad det är är hemligt hihi!

Vaknade med fruktansvärd-ögon-inflammations-känsla imorse :S Har runnit lite i ögat idag men inget värre.. Än.. På torsdag är en stooor dag, en dag jag väntat på i nästan 8 år, de ni! Inte undra på att allt annat tålamod försvinner när större delen av det har gått åt till det så himla länge länge?

Jaja nu ska jag snart dra, ha det chill!

I can see a better time, when all our dreams come true.

Kommentarer
amanda säger:

vi vill följa med... (a)

2010-12-14 | 19:02:05
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/
Evelina säger:

ne, jaag och Amanda Ska följa med :D

tycker jag :D

hähä :D

2010-12-14 | 19:30:33
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback