Februari 2010

Vi hämtade hem Bella från Floby till Falköping och direkt rullade hon fast i boxen och blev svullen på ena bakbenet.. Fick vila hela månaden, rätt surt :/
Och snälla ignorera mig på bilden, jag hade både ögoninflammation och hornhinneinflammation på samma gång, mina ögon tålde inte så mycket ljus och jag var tvingen att ha mina egna glasögon under dom där solglasögonen man sätter på bågarna.
Jag & Bella i ridhuset, promenader för hennes del..


Sen läste jag ett inlägg där jag besökt sjukhuset tre gånger på två veckor. Minns att jag skulle slänga på ett hästtäcke och fick spännet på tanden så en liten flis slogs ut. Ja jag är klumpig.

Ett annat inlägg (som var lååååångt) handlade enbart om Pirates of the Caribbean


- Timoteij tävlade i Melodifestivalen
- Jag åkte till Göteborg Horse Show både torsdagen då med min "lillebror" Adam och på lördagen med i princip hela stallgänget
- Min gammelmormor/farmor Lilly dog :( Hon blev 92 år och klarade sig helt på egen hand ända in i slutet <3
- Jag köpte min TV som jag döpte till Johnny! Efter Johnny Depp då om nån inte förstod det :P

Det var väl i princip Februari ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback