Are you ready for some pain?

Efter 7,5 år har jag äntligen tatuerat mig! Jag blev skiiiitnöjd! Är så inihelvete glad asså, för första gången på länge känner jag att jag börjar leva igen, som ett återuppstående. Och nu har jag alltid min förebild, min Gud och märket för frihet på höger skulderblad.

Tatueringen kommer då från filmerna Pirates of the Caribbean som varit mina favoritfilmer i 7 år? Jag är besatt av dom men hur som helst, Jack Sparrow har den här på neder delen av armen och den betyder då att han korsat de sju haven många gånger. Och det är frihet. Fri att göra vad man vill och gå dit vinden för en. Strunta i vad andra tycker och baraleva livet och göra det allra bästa av det. Och det vet Jack Sparrow hur man gör. Och nu har jag honom alltid med mig.

Jag kommer också att förknippa den med att jag gjorde den i samband med att jag & Michelle ska flytta till Skara ihop och att när jag gjorde den här så hade jag så mycket framför mig!


Tatueringen i filmen

min egna :)

innan :)

Kalina sätter fast mallen :) Om ni ska tatuera er så tatuera er på Ferlingo, jätteduktiga!

mallen

"are you ready for some pain? - oh ja!"

Dags o byta till större maskin

Klart!

Visst blev den fin? Jag är jättenöjd! :D
Amanda & Evelina fick äran att följa med, dom var nog glada!

Kommentarer
Amanda säger:

Du skulle sett hur vi hoppade runt där i verkstaden ;) vi var väääldigt glada att vi fick följa med!!

2010-12-16 | 21:17:35
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/
Lisa säger:

rawr melinda :D FIN!

2010-12-17 | 16:36:57
Bloggadress: http://badbadkitty.blogg.se/
Evelina säger:

haha, du ska bara veta när Amanda läste upp smset :D

och som hon sa så bokstavligt talat stog vi och hoppade på estetisk verksamhet i verkstaden!

3;orna trodde nog vi var frå vette ;)

2010-12-17 | 17:03:07
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback