2010 upside down

Hur har året 2010 varit för dig? - upp och ner, börjat hitta mig själv
Bättre än förra året? - mjaa de beror helt på hur man ser det, både och
Någonting du aldrig kommer glömma 10? - oh ja
Har du flyttat under år 10? - nej men jag kommer att göra det
Har du hittat en ny låt som du älskar? - yees
Isåfall vilken? - The Story - Brandi Carlile & Fairytale of New York - The Pogues plus en mängd Kent låtar
Har du kysst en främling? - jao
Hur har du mått under året? - Början på året ett helvete, sen var det bra över sommaren sen krascha allt igen men nu börjar allt vända igen :)

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? - aldrig varit kär på riktigt så det talar väl för sig själv
Har du varit kär? - nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? - jaa
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nej!
Har någon i din släkt avlidit? - jaa min gammelmormor :/
Har du slagit någon riktigt hårt? - jaa det har jag nog, men menar det inte (a)
varit i slagsmål? - gud nej!

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - ja de är klart, tur att man lär sig av misstagen
Isåfall vad? - pratat/gjort saker innan jag tänker bl.a.
Har du skämt ut dig? - haha jaaa
har du ljugit för en vän? - mjo jag har väl de..
Har du varit ute en hel natt? - hmm.. lite halvt
Har du blivit tagen av polisen? - nej!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - yes
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - jaooo

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - katedralskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nej :) eller jo viktor då -.-
Hatar du någon på din skola? - hatar är ett väldigt starkt ord så nej.
Har du gjort något framsteg? - många!
Haft alla rätt på ett prov? - nej men nästa :O

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - oh ja!
Har du förlorat en vän? - joo..
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - lite halvt sådär.
Har du haft en relation med en vän? - ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback