När man äntligen kan se

Asså gud, att lyssna på Kent är verkligen som att skärma av omvärlden och bara leva i just nu. Inget annat existerar.

Idag blev jag väckt av Lizzie halv elva och då gick vi ut på morgonpromenad för att upptäcka att det regnade :( Ingen av oss va speciellt taggade på o ge oss ut då men vi va tvungna.
Igår kväll var vi ute på en riktig långpromenad o lilla valpen med sina korta ben var helt slut när vi kom hem. Vi var ute i typ 30 min och med hennes korta steg så blev de en låång promenad.


Världen utanför mitt fönster idag

Idag har jag kokat ägg, ätit mat, ätit äggen och storstädat mitt rum. Plus dammat o de händer typ en gång i halvåret. Fast jag orkade inte ta trasan så satte på en sån där borste på dammsugaren ;) Och när jag i full fart dammar av mina finaste tavlor, föreställande Jack Sparrow & Elizabeth Swann så upptäcker jag att jag har fått inte bara en utan två inneboende spindlar. Jag hittade inte spindlarna och tack gud för det men jag hittade deras hem så nu är båda hemlösa, sorry! Men utan o betala hyran får man ingen plats heller ;) Deras matförråd fanns i mitt fönster bestående av döda flugor. Men spindlarna var väl på smekmånad.


Kommentera inte mina kunskaper i paint.
För er som inte ser vad det står så står det Erik Dahlbergsgatan 5A/5B

NU sitter jag här och försöker depserat hitta Kents låt M utan resultat. Finns på Spotify men vad hjälper det när jag vill ha den i iPoden? Kanske räddar Emina mig.


Kommentarer
KAROLINA DEN COOLA! säger:

men jag har den melinda!! :O

2010-08-11 | 18:10:32
Anonym säger:

jag snackar om M asså men det tycker jag framgick!

2010-08-11 | 18:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback