När det blåser på månen

Jaa här sitter jag och har gjort i nån timme och bara väntar. Och väntar. Och väntar lite till. Vid nio drog jag o syrran ut till stallet och släppte ut hästarna plus fixxade lite grejjer. När vi kom hem gick jag och Lizzie ut på promenad. Kom och tänka på det nu mitt i min filosofi hur stor hon har blivit :O

Lizzie på sin första promenad

Just nu ligger hon bredvid mig och sover, lilla sötnosen :)
Igår var det mysiga kissen som höll mig sällskap hon är myysigare på endel sätt, man behöver bara klappa henne så blir hon nöjd.

Min fina Findus

Halv tre idag ska jag o Lillen hoppa för Frida (: Och det blir väl lite småchill om man har tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback