Jag är nästan som du

Tja

Skolan har börjat och jag har hamnat i MP1B, helt okej asså. Har lite småsurt schema men jämfört med samhäll är det rena drömmen. Om inte bussarna hade sabbat men äsch de är sånt man får ta. Allt är bättre än Falköping för här är alla lärare seriösa och på samma nivå som oss elever. Bara att dom kan skämta är ett under. För en som gått samhäll iaf ;)

Idag skulle jag rida Lillen, har vart sjuk i två dagar nu så han har bara blivit longerad ena dagen och fick springa i ridhuset andra. Så när jag står bakom Emelie och hennes ponny Jessica och väntar på o komma in i ridhuset så nosar Lillen Jessica i svansen och då blir hon sur och sparkar, på mitt lår. Tack. Så nu har jag ett fett blåmärke där.
Tog mig upp och gjorde lösgörande arbete i skritt sen fick syrran jogga honom lite :)

Nu sitter jag här med kylklamp på benet och Sommar med Ernst på tv. Inte alls kul. Men det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback