I din version blir hon hjältinnan

Sitter och kollar på bilderna fårn Kent konserten i somras. Fan att man inte vet när dom spelar igen :( Just nu spelas Romeo återvänder ensam på min stereo. Och jag längtar tillbaka till stunden då den spelades live i Göteborg. Hela kroppen fylldes av något som det inte finns något ord för.

I skolan rullar det allt på :) Idag fick vi sätta på macdatorerna och ja dom är ju inte som vanliga PC direkt. Längtar tills vi kommer igång med medieproduktionen på riktigt! Ska bli sjukt kul :D Plus att vi är tre st som rider och har egen häst i klassen? Ganska ovanligt om ni fårgar mig. Jag har annars känt mig ganska ensam med det. De va typ jag & Vickan 7an-9an.

Imorn blir det ingen sovmorgon för då har jag lovat o följa med på dressagetävling i Mölltorp. Har inget bättre för mig så ;) Jo kanske skulle man passa på o sova men äsch. De har jag ju inte gjort på hela denna veckan så :P De får bli på söndag istället. Emma Green är förövrigt sjukt smal? På tal om annat lixx. Och hur får man kroppen o röra sig 8 m fram i ett enda hopp? Och ja, det är friidrott på teven.

Nu ska jag fundera på o lägga mig i sängen och somna in till ljudet av kents musik. SOmna in lät mer som att jag ska dö och de ska jag ju inte och shit vad jag tjötar. Godnatt!

Den här bilden är ganska cool ändå trots att den är på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback