Allting är som förut

Idag har jag soooovit. Och gud vad skönt det är egentligen. Hunden väckte mig vid 6 tyvärr. Hon trodde de va inbrottstjuvar och jag med för ett ögonblivk när jag hör att någon bara tänder i ett rum i källaren o inte hela alltet. Om ni fattar? Sen kom jag på att de va mamma & emelie som skulle iväg på dressyrtävling. Jag är glad att jag inte följde med för jag har fått skåda soluppgången varje dag den här veckan. Eller iaf fantiserat om hur den skulle sett ut bakom alla regnmoln. Nu tänkte jag stava moln med å. Hej å hå svenska tvååå.

Åkte till stallet sen åxå red Lillen i nya ridhuset och han va ganska stel i högervarvet. Förståligt för han har inte blivit seriöst riden så himla mycket den här veckan tack vare min jävla förkylning. Hopplöst. Och det kände jag av idag, orkar ingenting. blä

Nu ska jag göra nått vettigt. Spela gitarr eller nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback