Will end

Idag va jag hos min kurator på morgonen sen drog jag vidare tills stallet vid tio :) Hard work i några timmar fram till halv fyra typ då jag hämtade in Bells från hagen o longerade henne. Till råga på allt så fick hon skavsår av longergjorden :( Så antingen får hon vila nån dag eller så får jag helt enkelt longera henne i bara träns. Den som lever får se.

Åkte hem från stallet vid fem kanske o va bara hemma en kort stund inna  jag åkte iväg med mamma o övningskörde. HAHA senaste gången jag övningskörde var.. Typ en månad innan första snön kom, den ni ;) men jag va su jävla bra! :D Haha herregud här skryter man för full hals men inte ett enda kärringstopp! Jo ett men det räknas inte plus att jag körde hela vägen hem från mormor & morfar (dom bor vid bytt & nytt o jag vid falbygdens ost). Respekt, yey!



Eller nej fel av mig, senaste gången jag övningskörde var den 5 september för o va exakt. O då är det inte dåligt o köra så bra som jag gjorde idag, plus att jag backa!

Imorn ska jag jobba lite fårn typ åtta till tolv sen ska jag hem o fixxa iordning mig innan jag drar på studiebesök i Skara på Katedralskolan. Ska kika lite hur dte är på media där så det blir kul :) Så imorn lär jag bestämma mig för vad jag ska välja :)

Nu ska jag slänga på en bra disney film innan jag ska somna. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback