When the head starts to burn

Igår åkte jag till Michelle :) Hade med mig två hyrda filmer, Atonement och The Haunting in Connecticut. Två riktigt bra filmer och Atonement var så fruktansvärt vacker! Ett krigsdrama typ med Keira Knightley & James McAvoy o slutet var så himla tragiskt :'(


Atonement

Den andra var en riktig rysare som till o med jag blev rädd för flera gånger! Riktigt bra! Baserad på en verklig händelse.



Sen sov jag över hos henne, vi sov i hallen o de va skitmysigt! Haha :) O sen börjarde jag lära mig o gilla wokade grönsaker haha :D Idag låg vi mest o slappa i soffan :)

Sen åkte jag hem o vidare till stallet för att fixxa Bellas saker. Imorn äre först möte på skolan o sen praktik.

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback