I'm no bird, I'm a real boy!

Gårdagen tillbringades med min älskling Michelle Kallin! Åkte hem till henne o det huset hon bor i är grymt coolt! Älskar den lite äldre stilen, typ med Harry Potter skrubben under trappan :) Vi kollade på Harry Potter o Halvblodsprinsen som jag har tyckt va skitdålig förut men den va mkt bättre andra gången man såg den! Sen blev det skrattanfall i soffan haha fatta inte hur det börja men Michelle kläcker ur sig något i stil med "Jag är ingen fågel, jag är en riktig pojke!" Hahaha fy fan att jag inte dog! Galning äru! :D Vi typ tjöta en massa o Michelle spelade gitarr o sjöng för mig, man blir ju som fängslad trots att hon hade dålig hals ändå. Asså jag hittar inga ord till att beskriva hur fint hon sjunger <3
Vandrade på landsvägen, det är något jag skulle vilja göra varje dag. Det lugnet som bara finns på landet liksom.
Sen åkte jag hem igen men fick med mig Harry Potter o Halvblodsprinsen som bok som jag ska läsa nu :)

Jag älskar dig gumman! Du är unik och helt underbar, glöm aldrig det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback