Huvudet snurrar o jag blir snurrig

Ja hej å hå jag har inte koll på ett skit! Igår va jag i stallet först innan jag drog upp till stan o mötte Michelle sötnos <3 Saknat dig som fan! Vi tillbringade nån timme eller två på Lilla Blå där även Josse sprang förbi fönstret o tittade in en stund :) Träffade även Marcus, som dom flesta känner som Babben ;) Sen fick jag o Michelle för oss att vi ville till Skövde o vips va vi hemma hos mig o skulle leta fram en bra film o se på bio, det blev Shutter Island o den har planterat myror i mitt huvud nu. Grymt bra film men jobbigt slut.




Ur Shutter Island

Sen fick vi tillbringa några timmar på busstationen, Michelle flörtade med vakterna innan hon började flörta med busschaffisen för o slippa betala biljett åxå haha! Älskar dig <3

Sen blev det ännu fler myror i lilla Melindas huvud idag, vad vill du? Aja blir intressant o se svaret
Nu blir stallet o rida Bells, puss!

                                       

Kommentarer
michelle säger:

hahaha tillsammans är vi fan störda babe;D <3 ILY 2

2010-04-12 | 15:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback