Dessa rubriker

Jag håller på att bli sjuk :( Usch har hostat hela dan.. Imorse var det först ett möte i skolan plus träffade några ur klassen eller min gamla klass får jag väl säga.. Kommer sakna er! Lämnade in mina sista böcker och tömde skåpet så nu är de bara möten på skolan ibland.

Åkte till stallet sen o va där vid halv elva. Började hjälpa till o sortera täcken innan Patrik kommer o tvingar upp mig på den nya ponnyn som kommit, Clea. Som dessutom bara är 130 cm i mankhöjd! Usch tyckte synd om henne men hon dog inte iaf :) Riktigt pigg ponny de där o rätt rolig. Synd att hon inte var lite större ;) Sen byggde vi lite bana innan de va dags för hästarna o komma in o sen fick jag sluta vid halv tre. Fixxade alla grejer hos Bella och Jessi och tog in dom innan jag va lite social med Hanna och kollade på henne när hon höll lektion för dom så besvärliga barnen. Herregud.

Nyduschad o har aldrig mått bättre, eller jo det har jag men äsch vem pallar klaga? :D Bara lite förkyld men det går över :9 nu ska jag hitta nått intressant o kolla på på teven ;)

               

Kommentarer
Ronja säger:

Vill melinda träffa lilla Ronja någon dag? Ronja kan kanske leka iprenmannen och bota melinda mot denna hemska förkylning :)

2010-04-19 | 19:22:57
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback