Felicia, känn dig träffad.. och liite ägd (a)

Haha jag var bara tvungen (a) Min kära vän Felicia Berger, som förövrigt befinner sig här --->  http://followyourdream.blogg.se, brukar tjata på mig om att jag ska blogga mycket mer än vad jag gör o idag har jag faktiskt bloggat 3 ggr :O Haha jag kanske blir en känd bloggerska snart? Blondingittan? Hahahahah nej gud va patetiskt jag är nu, herregud jag drömmer o tänker för mycket. ^^ Men vad jag skulle säga var att just nu är jag bättre än Felicia på o blogga o det är inte dåligt! :D Stolt över mig själv. :)

Och hon är även känd som Dissarn med stort D, eller hon var det men det om hon inte hade varit det hade jag lika gärna kunnat vara det idag eftersom jag inte heller palla o festa idag.. Fast hon dissa för o sova med sin klass i aulan på Katedral mja liite lågt är det allt men men jag kommer väl råkat ut för samma sak en vacker dag ;)

Felicia and me, loong time ago
Felicia o jag, observera att bilden är very ooold.

Men jag älskar henne ändå, puss på dig Gumman <3

/ M

P.S.
Vad är snyggast "/ Melinda♥" eller "/ M♥"? Nu tänker jag för mycket igen.. GOD NATT! ♥ D.S.

Kommentarer
f säger:

hahah jag måste faktiskt säga att jag blev lite stolt när du hade varit så duktig och uppdaterat;)



men melinda, de e faktiskt inte vilken klass som helst, utan de e min alldeles egna estet och vem tackar nej till att va me dom, äta tårta, kolla på teater, mysa med film och flumma?;o



Älskar dej mest!<3<3<3



och sist, och kanske minst: bilden e veeeeeery old!!!!xD

2009-09-19 | 17:57:40
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/
michelle säger:

hahahah, du äger ut mig med jU!

2009-09-21 | 14:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback