Dark times

Mjorå, de kunde ju vart bättre här i livet^^ Förövrigt så har jag legat hemma i en vecka och vart skitsjuk, suck! Igen lixx.. Men men that's life I guess.

Joo mycket ska man gå igenom medans man lever, både roliga och tråkiga saker. Först efteråt vet man om dte är värt det.
Men om man inte kämpar får man aldrig veta, o de är de inte värt. Jag ska leva livet och problemen som kommer, ja dom får jag väl ta då.. Men just detta.. Detta som är på gång nu kommer alltid att sitta kvar som ett stort svidande hål i bröstet, jag skiter i om folk kommer o säger sluta älta släpp de där nu, okej fine men då så har ni ju inte mig kvar så länge till, för INGEN JÄVEL vet hur det är att lämna ifrån sig den som fick mig att inte bara ge upp, aldrig någonsin kommer ni att fatta, aldrig. Den enda jag lever för, ni vet inte hur det är.

Försök inte ens, ni förstår inte. Utom dom som varit med om det själva, ni förstår till 100%. Och om jag vill ha hjälp med mig själv ber jag om det. En massa fjäskande kan jag spy på för det har jag fått tillräckligt så det räcker o blir över. Men ni som är äkta vänner förstår varför jag säger det här, varför vissa av er inte kan hjälpa mig när det gäller det här, men om ni nu är riktiga vänner, då lämnar ni mig inte nu. För då vet jag vart jag har er i så fall.

Lisbeth Salander kommer nog alltid att vara min förebild.

/ Melinda

"Man kan inte bli kär, det vet ju du bättre än någon annan"

Kommentarer
f säger:

?<3

2009-10-08 | 19:48:40
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/
Ronja säger:

Vad har hänt?? :(<33

2009-10-08 | 21:45:32
michelle säger:

<3 melinda <3

2009-10-10 | 12:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback