R.I.P hårddisken

Min stackars hårddisk kraschade ju i min dator men då är de tur att pappa har en kompis som är en hejjare på datorer! Han lyckades rädda mina bilder och min musik men det var i grevens tid tydligen för resten av hårddisken va en enda död röra :S

Tur med bilderna iaf för det hade ju varit lagom kul o förlora alla bilder från Polen o Auschwitz! Då hade jag dött, eftersom det är ett minne utan dess like för mig.. Funderar på o skriva ett längt inlägg om den dagen på de två koncentrationslägrena Auschwitz o Birkenau, varav de senast nämnda är det största som finns. Vad sägs, skulle dte vara intressant? Jag slänger även in några bilder då.

Aja tillbaka till de jag egentligen skulle skriva om, min dag haha ;) Alla Sp09a:s lärare är sjuka? :O Wierd men de säger vi inte nej till :D Ska försöka ¨få upp filmen från vår historia lektion på youtube och även från mattelektionen med gnisselpennan ;) Facebook, youtube? Blir alla glada då? :D

Efter skolan åkte jag o mamma till Johan o red Balutis igen :) Hoppade lite idag, typ 60 cm :O:O COOOOOLT :D Men hon är faktiskt bara 3 år så ;) Men det gick bra o hon var duktig o Johan tyckte det såg bra ut :)

Kom hem o duschade o la mig i solariet igen <3 mumma hade inte solat på tre dagar, försöker ta lite längre pauser mellan allt stekande haha :P

Nu ska jag sova, är astrött! Hoppas ni haft en bra dag!



P.S. Om EXAKT 2 dagar, 2 timmar och 15 min sitter jag o Michelle i biosalongen i Göteborg och New Moon börjar precis spelas för första gången i Sverige (L) KÄÄÄÄÄÄRLEEEEK! <33
Jag kommer va hur tjatig som helst på torsdag när det bara är timmar kvar :S

New Moon! <3

Ett ord på engelska med fyra bokstäver.
LOVE!


Kommentarer
Anonym säger:

Åhh, Polen.:D ajajaj om de bilderna kommer bort :s

2009-11-17 | 22:07:50
Bloggadress: http://liinafliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback