Myskväll

Det blev lite inhandlat i Skövde ändå :) En klänning o lackleggins o jag som inte ens ahr några pengar. Tur att man har en snäll mamma :D

Sen blev de stallet, longerade Tom o han va riktigt duktig :) Emelie skulle sitta på men hon hoppade av ganska fort för han va galen enligt henne, bara pigg enligt mig. Sen fick han springa fritt i ridhuset o de va nog uppskattat ;)

Nu väntar Lisbeth Salander eller Edward Cullen på mig på dvdn nere i källaren mn hr inte bestämt mig för vem än :P Aja de löser sig ;)

Ha en bra lördag o puss på att Team Ola vann körslaget, dom va faktiskt bäst :)

                                                           

Kommentarer
maggie säger:

lack leggings gillar vi, och halv 11 är la inte alls tidigt ;)

2009-11-15 | 19:30:15
Bloggadress: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback