Mitt mål, min strävan, min chans att lyckas

Citatet från en person som bryr sig väldigt mycket om andra och som jag är glad att jag har som kompis.

"Alla som har gjort nytta i världen har vågat gå sin väg"
Jag ska bli en av dom.

Jag ger inte upp förrän jag har lyckats, och så kommer det alltid vara, från och med nu. Jag ska överleva bakslag efter bakslag, har jag lyckats komma tillbaka upp från all skit jag haft under mitt liv så nu jävlar ska jag få något för det.
Det här är inte mitt sista försök, för det blir aldrig något försök.

Jag ska lyckas. Mitt livs chans. Genom blod, svett och tårar så ska jag klara det här.


Kommentarer
f säger:

du klarar allt<3

2009-11-29 | 12:01:45
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback