Melinda <3 New Moon

Asså om jag säger såhär, hur många därute tycker att Twilight är skitbra? Precis o om jag nu söger såhär att Twilight är dålig i jämförelse med uppföljaren med New Moon? Just det, då hoppas jag att ni fattar att New Moon är RIKTIGT bra!

Filmen har allt och jag kan säga (som har läst boken 6 ggr) att dom filmatiserat den fruktansvärt bra! Den har verkligen allt, humor, kärlek, spänning, action u name it! Och så många goa skrattögonblick ibland asså ååhh jag är KÄÄÄR :D Jag hade höga förväntningar på den men att dne skulle va såhär bar trodde jag inte. Jag lipa minst fyra ggr och då var det inte bara en liten tår som rann nerför kinderna utan jag storlipa verkligen! Usch vilken underbar film <3

Okej, jag kanske ska berätta lite om gårdagen då, jag o Michelle gick då på tåget 19.50 till göteborg o med lite hjälp från Sofies vägbeskrivning via sms hitta vi till bion. Såg Twilight först sen va de en paus på ca 30 min där det bl.a lottades  ut new moon prylar, dock vann jag inget men nära var det..

När klockan var 00.05 började den och tänk er en fullbokad biosalong med 359 platser fullproppad med Twilight fans? Den filmen o Jacobs muskler, mumma på dom! Jag kan inte berätta så mkt om filmen för det blir tråkigt för er som tänkt se den, men jag rekommenderar den verkligen!

Filmen var slut runt 02.20 o då va Charles (Michelles bror) utanför o körde hem oss, mkt snack på vägen hem. Somna väl runt 4 o gick upp 8 idag :P Men jag superpigg :D

Har vart i skolan nu o ska iväg till stallet o fixxa Tom saker innan Erica kommer <3 Då ska hon, jag o mamma till Skövde o kolla på bio, o vilken? New Moon såklart! :D Skadar absolut inte att se den igen ;)

Låååångt inlägg men det blir lätt så när jag är uppspelt över något som jag ska skriva om haha :D
Hoppas att många ser den, ni blir inte besvikna!

New Moon! <3

Kommentarer
Ronja :D säger:

Åååååh den verkar så bra!

2009-11-20 | 15:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback