Lite kort om den lilla bäbisen

Nu när dom flesta vet iaf så kan jag ju berätta att Baluta kommer inte till Falköping än utan kommer stå kvar hos Johan (min tränare) året ut, dels p.g.a att vi inte fått sålt Tom och inte har någonstans o ha henne o sen fär att hon ska bli mer utbildad innan jag tar över henne, hon är ju trots allt bara tre, fyller fyra den 11 mars nästa år :) Lilla bäbisen ;) Och många har frågat om bild och ska försöka fixxa det nästa gång jag åker o rider henne.

Ska kanske tillägga åxå att jag får åka o rida henne så mkt jag vill/hinner under tiden hon står hos Johan, ju oftare desto bättre.

Och stammen hon har kommer jag inte ihåg mkt från men hon är imp. Holland och har några av hollands bästa hingstar bakom sig så det är ingen dålig stam hon har :) Jag tror det kommer bli bra (:


Kommentarer
Ronja :D säger:

Varför ska du sälja tom?? :O

2009-11-23 | 13:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback