Idioter

Fan att alla alltid ska utrycka sina åsikter så jävla mkt då! Jag menar se inte bara att jag ger upp med TOm nu utan se vad som ligger bakom till varför jag gör de. Jag har haft honom i två år o kämpa o kämpat o asså ni vet fan INGENTING! Inte ett jävla skit!

Men jag tänker fan lyssna på mig själv nu o inte låta mer folk trampa på mig, jag ska göra mina egna val och inte anpassa sig efter alla andra hela jävla tiden!

Från och med nu så tänker jag fan inte ge upp utan då ska jag fan kämpa för jag ska få min rättvisa o bevisa för varenda dryg jävel att jag är inte svag, jag kan klara det. Jag har Lisbeth Salander som förebild och hon ger fan inte upp innan hon visat att hon är inget psykfall som man kan behandla hur man vill, jag är människa, aa mer människa än alla er ibland asså!

Jag behövde skriva av mig o visst alla ska få ha sin åsikt, men de behöver ju inte vara en åsikt som kan kränka andra, speciellt inte såna som mig för jag vet redan alla dåliga saker med mig, lite stöd och en känsla av att ni kan unna andra lite skulle ju inte skada.

Kyss

Kommentarer
f säger:

min melinda klarar allt<3

2009-11-12 | 20:25:02
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/
Ronja säger:

Melinda<3

2009-11-12 | 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback