Historialektion o mattelektion med Sp09a

Haha, Sp09a (min klass) har historia lektion utan lärare. Assio står för dansen på bordet o Florent för dansen på golvet i slutet av filmen!



Jag vet att ni får vrida nacken av er för att se klippet men jag vet inte hur man vänder på den :( De gick på facebook men inte youtube.. Sry.


Samma dag fast lektionen efter har klassen mattelektion med vikarie. O jag har en känsla av att han gillar pennor som gnisslar mot whiteboarden.. Men jag vet inte vad ni tycker..



Min klass är bäst :D♥


Kommentarer
Ronja :D säger:

Vi har Sylvia i matte och hon bryter på polska jätte mycket fast att hon har bott i sverige i 20 år ;) Man fattar inte ett skit ibland, mamma fattade inget x)

2009-11-18 | 15:57:45
maggie säger:

hahahah det var lätt bästa dagen på länge!:)

2009-11-18 | 20:35:26
Bloggadress: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback