Dagens argumenterare jag, Pleo o Jonas!

Shoo bree!

Allt bra? Gött mos ;)

Kom hem från skolan för typ 40 min sen, har käkat lite o nu blire o ta Robin (min moppe för alla som inte visste det) ut till stallet. Ska hänga med Emelie på Johan träning.

Ja men jag måste ju berätta att nått coolt som hände i skolan :D På svenskan skulle vi argumentera om vilket land som var bäst att bo i, o jag valde då Polen. Och faktiskt så utsåg Mägglish tre vinnare, Jonas, Pleo och JAG :D:D Haha Polen är mitt favvoland nu :P Nemen de har med koncentrationslägrena o göra, jag blev så tagen när jag besökte på AUschwitz o Birkenau i somras..

Aja nu är Emelie snart klar :) Så vi ska sticka nu ha de bäst!

                                                              


P.S. Måste ändra den där bilden med KIss and Love på till något mer roligt o mindre divigt.. Förslag? :)

Kommentarer
f säger:

hahah på våran svenska lektion fick vi gå ihop i små grupper och göra en sketch om förfest, tjejerna om hur killarna e då och killarna om hur tjejerna e då. ASKUL!!! xD

2009-11-12 | 20:23:39
Bloggadress: http://followyourdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback