12 timmar och 7 min kvar!

God morgon allihop!

Eller.. Klockan är kvart i tio o jag är bara hemma på håltimma. Började 8 idag med engelska, oförberett prov men de va ganska lätt. Börjar igen 10.55 med engelska igen och andra delen av provet, imorgon är den sista..

Efter engelskan är det dans o de är chill :D O efter det dubbelt upp i italienska, men man kan ju hoppas att läraren är sjuk idag åxå.. Men sån tur ska man väl ändå inte ha :P

Hur som helst ska sluta 15.20 idag om vi nu har italienska o då är det mkt o fixxa:

- Åka till stallet o rida Tom
- Hem igen
- Dusch o fixx
- Åka till Moa o hämta hennes skolkort
- Åka till tågstationen o möta upp Michelle
- Hoppa på tåget 19.50 som tar oss till Götebooorg!!!

Iiiihhh först 21.20 är det visning av Twilight, slut vid 23.20. Sen paus fram till 00.00 för då sparkar dom igång bioapparaten så att vi får se New Moon :D:D:D:D♥♥

Ja där har ni min dag :D Det enda som kan göras bättre är att italienskan åxå är inställd ;)


Kommentarer
maggie säger:

och det var den ju! åååh jag hade med verkligen velat se dubbel upplagan :( du mååååste bäerätta iskolan imon! <3

2009-11-19 | 13:59:21
Bloggadress: http://sofiemsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback