Jag glömde ju o skriva om långhelgen :O

Vi var ju även lediga torsdag till söndag förra veckan o under dom dagarna hände det mycket!

På torsdagen tävlade jag o Emelie på hemmaplan, vi hoppade då LC/LB fast på varsin ponny såklart då. Hon på Jessica o jag på Tom.

Emelie o Jessica vann LC:n för C-ponnyer! Grattis syrran! Plus att de blev klubbmästare för Falbygdens hästsportförening 2009. Stort grattis!

Vinst LC

Emelie o Jessica på prisutdelning LC :)<3


För mig o Tom var det en jättebra dag! I LC:n så kom vi till omhoppning sen klanatde jag till det genom att göra Sveriges konstigaste sväng till ett hinder så det blev ett stopp.. Men men det var bra ändå :) Efteråt kunde jag inte andas ordentligt eftersom jag inte andas så mycket som en människa ska göra när jag rider så jag blev liggande i typ 30 min (?) o hämtade andan medan huvudet snurra och illamåendet nästan tog kål på mig.. När jag kvicknade till igen hann jag inte gå hela LB banan itan fick bara lära mig vilken ordning hindrena kom i.

LB gick mycket bättre! När jag skulle rida så ledde Erica o Travve så jag tänkte äsch dom slår jag aldrig , jag rider in o gör mitt bästa så får vi se hur långt det räcker. Även i denna klassen kommer vi till omhoppning och gör en sjuhelvetes sväng från 9:an till 10:an och sparar rätt mycket tid då. När vi red i mål som nolla så tänkte jag att tiden ändå inte skulle va tillräcklig för att ta ledningen men det var den och vi stod även som segrare när sista ryttaren hoppat! Såå kuul!
Erica o Travve blev tvåa, grattis gumman o tack för att du finns<3 Eftersom vi var själva på ärevarvet så fick Tom o Travve tävla o jäävlar vad fort det gick, haha :)


Vinst LB 2009

Jag o min fina Tom på prisutdelning <3


På kvällen åkte jag till Erica o vi käka pizza o kolla på Mirrors, o den var jättebra förutom slutet för det sög. Nästa dag åkte vi på Oliver för att sen bli hämtade av mamma o bo hemma hos mig nästa natt. På morgonen red vi ut på Tom o Jessica o det var skojj! Sen tvingade Erica med mig tillbaka till Floby för att rida Travve och han var PIGG! Vilat dagen innan plus att Erica gett honom lite havre så antingen gick det riktigt fort eller så var det väldigt studsigt. Haha men han var rätt kul ändå :)

Efter det åkte jag hem o på söndagen hjälpte jag till på de regionala dressyrtävlingarna hemma, inte världens roligaste men men..

Nu har Michelle o förstås alla andra åxå men eftersom hon är värsta tjataren så.. Men nu har ni iaf fått två nua inlägg att läsa på en dag!
Och nu ska jag slänga mig i sängen!

/ Melinda♥

Kommentarer
Michelleeeee säger:

Bra sötnos;) <333 fortsätt så nu;)

2009-05-28 | 16:11:38
Bloggadress: http://michellekallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback