Lååång helg o vi gillar't

Bloggens rader har fått stå tomma alltför länge nu känner jag men det ska det bli ändring på. Lite kort om resan till Österrike, den var superbra! :D Förutom att jag skadade knät en dag och fick då vara hemma dagen efter och i backen fick jag åka pistmaskin nerför backen och då trodde jag att jag skulle skämmas ihjäl, haha. Sista dagenm i backen smällde Emelie till mig med sina skidor som träffade ögat, självklart var det inte med mening men det gjorde fortfarande väldigt ont. Hotellet vi bodde på var bra och min familj fick bo i sviten. lyx kallas det! Resan får 4,5/5 bloddroppar p.g.a skadorna.

Dom två veckorna efter sportlovet har varit lugna i skolan, inte ett enda prov eller en enda uppsats! Det första provet efter sportlovet hade vi idag och det var i kemi om malm o metall.. Det gick.. bra, tror jag. Med tanke på att jag har varit med på en lektion så. Igår var det studiedag och jag var tvungen o plugga, det om något borde vara olagligt!
Idag i skolan har vi inte gjort så mycket mer vettigt, på svenskan håller vi på med boken om mig och Felicia o Ronja fick skriva ett kapitel om mig, Jossan o Erica ska också få göra det :)

Helgen som gått har varit mycket händelserik, inte en lugn stund men det tycker jag å andra sidan om. Man blir bara rastlös om man bara sitter stilla och inte gör någonting. Iallafall i fredags var jag hemma från skolan så på dagen vilade jag bara men på kvällen åkte jag och Emelie till stallet och packade inför tävlingen dagen därpå. Vi var hemma vid halv 9.

lördagen började jag dagen klockan 06.00 och tillbringade hela dagen på tävling i Tidaholm, dte gick bra jag o Tom var dubbelnolla i LC:n o ch blev placerade 10:a så det får man väl vara nöjd med. Vi var hemma igen vid 19.00 och då var det till o duscha o sen direkt till Erica<3
Vi var först med hennes kusiner Elin o Olivia sen kika vi film, High School Musical 3 och den är BRA!

Söndagen.. Ja vi vakna vid halv 12 o käka lite frukost sen åkte vi med Jimmy o köpte bensin till Ericas moppe. O sen körde hon lite med Jimmy. Sen drog vi in o käka innan det blev till o åka på Oliver, som Erica döpt sin moppe till, till Travvee <3 När vi varit där skulle jag åka hem själv egentligen men hon följde med mig :)
Vi åkte vidare till mina pållar o fixxade där sen snabbt o köpa godis innan Beck började. Sen gick vi o la oss när den var slut.

Måndagen började 07.00 för jag skulle hoppträna kl 9 o Erica fick följa med. Tom var HELT galen :P Det gick i 120 så tillslut fick vi ta av deltat på pelhamet å då gick det bättre :) Vi drog hem o jag skulle plugga men jag somna, förlåt Erica det var inte meningen <3 Men jag vaknade o var tvungen o plugga o Erica satt vid datan.. Sen skulle jag på bio med Moa så Erica åkte hem. Saknar dig redan <3
Jag o Moa gick på Män som hatar kvinnor och den var SUPERBRA! Helt klart värd att se!

Sen var den helgen slut.. Väldigt händleserik som ni ser och förövrigt har ju jag lyckats skriva en uppsats :P

Ha det bäst!
Puss o Kram, Melinda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback